Tuesday, December 14, 2010

kehidupan,..

ya allah,. hari nyh ina dikhabarkan,.. dengan berita yang ina x sngka,.. kecian kawan ina,..dia ada maslah gan keluarga dia.... hurm... ayah dia ada perempuan lain,..
mak dia sedih sangat2,..
tapi 2 semua dah ditakdirkan oleh yang maha berkuasa lagi maha mengetahui segalanya,..
hurm,. ina harap sangat kawan ina 2 akan kuat,.. dan redha dengan semua nyh,. ya Allah,. bantulah dan eratkanlah ukhwah keluarga mereka moga apa yg terbina akan sentiasa berkekalan,. amin,..
hurm... sememangnya cinta manusia tak berkekalan.... hanya cinta Allah,. cinta yang hakiki,..
moga kita sentiasa sedar akan segala musibah dan nikmat ni datangnya dari Allah,. dan hanya pada Allah lah tempat untuk kita kembali...
redhalah dengan semua yang berlaku,.. insyaAllah,...
hurm,.. memang kita nyh manusia yang lemah,.. aku mohon ya Allah,. kau pinjamkan lah kami sedikit kekuatanmu,. dalam mengharunggi pahit getir hidup ini ya Allah,..
dan jadikalah kami hamba-hamba mu yang sentiasa bersyukur,..
hurm,..
ya Allah,.. janganlah kau berpaling dari kami ya Allah,. kerna sesungguhnya,. kami hamba mu yg lemah dan daif,..
limpahlah lautan kasih sayang mu...
moga kehidupan ini diiringgi dengan keberkatan mu,..
ya Allah,.. jika suatu hari akan ditakdirkan sesuatu musibah yang akan menimpa diriku ini ya Allah,. atau ajal yang akan menjemput,.. aku mohon,.. kau lindunggilah orang2 yang aku sayang,..
sesungguhnya aku rela berkorban demi orang-orang yang aku sayang,..
ya Allah,.. sesungguhnya kau maha mengetahui segalanya,..

No comments:

Post a Comment